De vorbă cu... Larisa Iordache

Când spui România, spui Ilie Năștase, Gică Hagi și Nadia Comăneci.
De acum însă, când vom spune că suntem români, iubitorii gimnasticii, vor știi că venim din țara care are cel mai frumos lot de gimnastică din Europa, și, dacă mă întrebați pe mine, din lume.
Un lot de gimnastică antrenat de Octavian Belu, și Mariana Bitang, și care are în componență niște fete extraordinare, drept dovadă, Larisa Iordache a luat ”doar câteva medalii de aur”, o fată foarte inteligentă, foarte frumoasă, și cu un suflet foarte mare.
Așadar, personalitatea care a acceptat să stea de vorbă cu noi săptămâna asta, este multipla medaliată cu aur, Larisa Iordache.
Viața unei gimnaste nu este deloc una ușoara, începe la 3,4 anișori, și are un drum foarte lung de parcurs până să devină consacrațiLarisa Iordache


Un citat reprezentativ pentru tine, ca om?
Iordache Larisa:
"Pentru fiecare din noi care reuseste, exista cineva care ne-a aratat calea!"
Spune-ne câteva lucruri, pe care lumea nu le știe despre tine?
Iordache Larisa:
Nu stiu ce lucruri ar mai fii de spus despre mine! Inafara de cea ce stiti deja!!
RimeleSufletului:
Ai avut o poreclă în copilărie? Dacă da, care era?
Iordache Larisa:
Da am avut si inca am, mi se spune "Pici" de toti oameni care ma cunosc!
RimeleSufletului:
Cine te-a influențat să alegi cariera de gimnastă?
Iordache Larisa:
Influnente pozitive au fost si sunt multe in continuare, in primul rand placerea mea de a practica acest sport!
RimeleSufletului:
De ce gimnastică și nu tenis, sau handbal?
Iordache Larisa:
Pentru ca asa a fost sa fie!
RimeleSufletului:
La ce vârstă te-ai apucat de sport?
Iordache Larisa:
La varsta de 5 anisori si jumatate!
RimeleSufletului:
Ai vreun model pe care vrei să-l urmezi în carieră?
Iordache Larisa:
Toate gimnastele sunt un model bun de urmat!
RimeleSufletului:
Care este viața unei gimnaste așa consacrate, cum ești tu?
Iordache Larisa:
Nu este o viata consacrata, este o viata frumoasa cu multa munca dar si cu multa satisfactie si plecerea de a merge mai departe!
RimeleSufletului:
Ce sentiment apare când se cântă imnul național pentru tine?
Iordache Larisa
Sunt foarte multe ganduri in acel moment.
RimeleSufletului:
Poți să ne povestești o întâmplare amuzantă din cariera?
Iordache Larisa:
Intamplari amuzante sunt multe, nu imi vine una in minte acum!
RimeleSufletului:
Care a fos competiția la care te-ai simțit cel mai bine?
Iordache Larisa:
In toate competitile ma simt bine, deoarece este placerea de a concura si de a arata cea ce am muncit!
RimeleSufletului:
Pentru a ajunge un sportiv mare, este nevoie de har sau de talent?
Iordache Larisa:
Eu cred ca "harul si talentul" sunt 2 din calitatile pe care trebuie un sportiv sa le aiba!
Cine este cea mai promițătoare junioară din actualul lot de junioare?
Iordache Larisa:
Eu nu sunt in masura sa dau un nume. Eu cred ca fiecare fata din lotul de junioare are sansa ei!
RimeleSufletului:
Când ai fost ultima oară la o Sfântă Liturghie? și la ce biserică?
Iordache Larisa:
Inaintea Campionatelor Europene am fost la Manastirea Casin!
RimeleSufletului:
Ne poți recomanda o carte?
Iordache Larisa:
Sunt foarte multe carti frumoase, nu am una favorita!
RimeleSufletului:
Un mesaj pentru vizitatorii noștrii, și cei care te apreciază ?
Iordache Larisa:
Le multumesc tare tare mult pentru susinerea oferita si pentru mesajele pe care le-am primit!

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Sfinții închisorilor

Fericiti cei Prigoniti